Arabiska naaaaatt

Som min kollega Linda sa igar har vi varit pa safari. Det var kanske hur grymt som helst aven fast var bil inte fick se nagra bjornar. Men i kompensation fick vi se leopardungar!! Idag befinner vi oss pa hogre hojder. Vi ar pa ett fint hotell som heter Lion Rise.. nanting hogst upp i en backe, det ar jobbigt att ga men tar det som en traning infor morgondagens adams peak.

Pa tal om ingenting har bajstalibanen blivit internationell och lyckats folja med ragy08 till Sri Lanka. Det ar ackligtackligtackligt men det far man forvanta sig efter 1 ars narvaro. Jag tycker mitt liv, jag har sett leoparder (maste skryta an en gang) och ikvall ska jag uppleva arabiska natt med sofie, gal och joel. Linda halsar puss till Edvin, Gal halsar till kossorna och jag vill hsalsa till min mamma, min pappa, min strorebror, min lillebror, min mormor och kan vall halsa till Daniel nar jag anda ar i farten. Nu ska vi ata mat! Linn Karlsson med Gal Svalberg by her side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0