Nuwara Eliya och flagnande hud...

Wuhuu, ser ut som en psoriasis-smittad britt just nu! Huden faller av mig konstant och jag ar stel och maste smorja hela tiden.. inte kul! Nu ar vi i alla fall i bergsstaden Nuwara Eliya, 2600 meter over havet och det ar faktiskt riktigt kyligt har. Skont med lite svalka i all varme. Jag och Julia W ska gora bergen nu och leta efter ett stalle att ata pa! Hoppas att ni har det awesome dar hemma for det lovar jag att jag ska ha!! PUSS OCH KRAM sa ses vi snart igen alla vackra manniskor! Over and out SAMUEL E

Kommentarer
Postat av: Birgitta Eriksson

Ni lär ha lite träningsvärk efter klättringen upp till Adam's Peak:). Fantastiskt vackert på bilden. Sköt om er!

2011-03-10 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0